TOMASZ BOGDAN – Prezes Zarządu
Do sierpnia 2009 r. byłem pracownikiem administracji szczebla regionalnego, jako wicedyrektor Departamentu Funduszy Europejskich zarządzałem procesem wdrażania regionalnego programu operacyjnego, wcześniej realizowałem Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2004-2006. Jestem autorem ekspertyz z zakresu zarządzania biznesem, projektów współfinansowanych z funduszy europejskich, tworzenia warunków dla ekonomii społecznej oraz współautorem instrumentów i narzędzi ewaluacji i monitoringu przedsięwzięć ekonomii społecznej. Posiadam 17 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami współfinansowanymi ze źródeł krajowych i zagranicznych (dotacje i granty krajowe, fundusze przedakcesyjne, strukturalne, środki Banku Światowego). Od ponad 8 lat jestem trenerem i ekspertem Krajowego Systemu Przygotowań do Funduszy Strukturalnych. Prowadziłem zajęcia warsztatowe z zarządzania projektami na studiach podyplomowych krakowskich i warszawskich uczelni wyższych. Obecnie jestem współpracownikiem firm szkoleniowych i doradczych w zakresie pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych na rozwój organizacji. Jako ich ekspert współrealizowałem również proces przygotowań administracji i przedsiębiorców do pozyskiwania funduszy strukturalnych w okresie 2007 – 2013. Angażuje się również w tworzenie procedur w zakresie realizacji projektów w formule partnerstwa publiczno-prywatnego. Jestem współzałożycielem firm doradczych i konsultingowych oferujących usługi w zakresie zarządzania biznesem, tworzenia i zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy europejskich. W wolnych chwilach tańczę tango argentyńskie i myślę jak sobie i innym tworzyć życie lepszym. Zdjęcie przedstawia zadowolonego człowieka na spacerze, po trudnym spotkaniu w Lozannie.
TOMASZ SANECKI – Wiceprezes Zarządu
Do sierpnia 2009 r. byłem pracownikiem administracji szczebla regionalnego, zarządzałem procesem wdrażania regionalnego programu operacyjnego a wcześniej Zintegrowanym Programem Operacyjnym Rozwoju Regionalnego 2004-2006. Jestem współautorem procedur wdrażania Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego oraz autorem ekspertyz z zakresu instrumentów finansowych polityki regionalnej. Posiadam 10 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków zewnętrznych w tym przede wszystkim z funduszy strukturalnych UE, państwowych funduszy celowych jak również środków będących w dyspozycji Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie umów bilateralnych a także międzynarodowych instytucji finansowych (dotacje i granty krajowe, fundusze przedakcesyjne, strukturalne, środki Banku Rozwoju Rady Europy, Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, Szwajcarskiego Mechanizmu Finansowego, funduszy celowych – NFOŚiGW; WFOŚiGW). Ponadto jestem członkiem komitetów i grup doradczo-opiniodawczych dla Instytucji Zarządzających Programami współfinansowanymi ze środków zewnętrznych.
W 2017 roku, po blisko 10 latach współpracy, Tomasz Sanecki podjął nowe wyzwania zawodowe. W związku z tym, od stycznia 2018 roku ostatecznie wycofał się z działalności w ramach Certus Partnerzy Sp. z o.o.
JACEK KOGUT – Radca Prawny
Jestem absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, radcą prawnym, długoletnim pracownikiem administracji rządowej i samorządowej szczebla wojewódzkiego. W trakcie pracy zajmowałem się obsługą urzędów w szczególności w zakresie: ochrony środowiska, finansów publicznych oraz funduszy europejskich. Od ponad 8 lat prowadzę kancelarię radcy prawnego, która specjalizuje się w obsłudze projektów współfinansowanych ze środków europejskich, ze szczególnym naciskiem na opracowywanie rozwiązań instytucjonalnych wdrażanych projektów, zamówień publicznych udzielanych w toku projektów oraz występowania pomocy publicznej w projektach. W ramach kancelarii współpracowałem z szeregiem różnych podmiotów przy prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych – dotychczas zrealizowałem ponad 180 zamówień. Współpracuję z firmami zajmującymi się pozyskiwaniem i zarządzaniem projektami dofinansowywanymi ze środków europejskich rozwiązując kwestie prawne związane z projektami.
ALEKSANDRA SZYMAŃSKA – Specjalista ds. zarządzania projektami UE
Jestem absolwentką Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych (studia magisterskie) Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracuję w firmie Certus-Partnerzy od samego początku jej istnienia. Praca w tej firmie oraz udział w szkoleniach z zakresu „Menadżer zarządzania kosztami inwestycji budowlanej”, „Nowe podejście do zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych” pozwala mi należycie pełnić funkcję Specjalisty ds. zarządzania projektami UE. Funduszami europejskimi pasjonuję się od kilku lat, dlatego też chętnie biorę udział zarówno w pozyskiwaniu funduszy jak i rozliczeniu projektów objętych wsparciem.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.